Mijn Winkelwagen

Sluiten

Veel gestelde vragen

Bij vragen over bestellingen, levertijd, verzendingen,... kan u hier terecht


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar u verzonden maar moeten eerst nog worden geprint om verspilling en overproductie tegen te gaan. Het printen van de shirts zelf kan 2-7 werkdagen duren. Bij niet-kledij is dit 2-5 werkdagen. De gemiddelde verzendtijd bedraagt 2-4 werkdagen.

COVID-19 update: we vragen u geduld uit te oefenen bij eventuele vertragingen, deze zijn te wijten aan de maatregelen die genomen worden om het virus tegen te gaan.

 

Verwachte vertragingen*:
    DTG (Manier van bedrukken) de meerderheid van onze kleding gebruikt deze: Geen vertraging.
    Geborduurde ontwerpen: 7-10 werkdagen.
    Stickers: Geen vertraging.
    Drinktassen: Geen vertraging.


    *Dit zijn het aantal dagen die bij je standaard verzendtijd worden opgeteld.
    29/06/2020
    Door recente bestellingen zien we dat de totaaltijd (het moment dat je besteld tot het moment dat je pakje aankomt) ~30 dagen kan bedragen. Al komt dit zelden voor.


    • De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
      In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leverproces vertraging oploopt.
      Heb je enkele dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via email support@wazig.be
      of via Facebook / Instagram
    • Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren 
      Helaas kunnen we dit momenteel niet aanbieden. Elk product wordt individueel geprint op bestelling en we beschikken nog niet over een warenhuis met stock om je de mogelijkheid te bieden van maat te wisselen (Hopelijk in de nabije toekomst!)
      Kijk dus zeker de maattabel 2 keer na vóór je een bestelling plaats.
      De enige uitzondering is als je een beschadigd item toekrijgt.
      Als dit voorvalt vragen we u ons te contacteren op het email-adres support@wazig.be met een foto van het beschadigd item en uw order nummer. Dan helpen we u graag verder :)